Ny kasserer

Torsdag d. 19/1 blev der ved ekstraordinær generalforsamling, valgt en ny kasserer til klubben.

Trine Schou er den nye kasserer, der afløser Jette, som havde ønsket at slippe tøjlerne.

Trine er kendt i klubben, og har på nuværende tidspunkt sin ene søn til at spille på U12 drenge.

Velkommen i bestyrelsen til Trine.

Ny formand og næstformand ønskes

Næste store opgave bliver, når vi d. 16/3 kl. 19.00 afholder ordinær generalforsamling.

Her skal vi have valgt en ny formand, da Børge har ønsket at give plads til nye kræfter.

Derudover skal vi også have valgt en næstformand, da Henrik også har ønsket at give plads til nye kræfter.

Det er 2 vigtige poster i klubben, og vi håber, at der sidder et medlem, eller måske forælder til et medlem, eller en helt 3., som kunne have interesse i, at melde sig til en af posterne.

Skulle man nu sidde og tænke ”hmm, måske kunne jeg, men hvad skal jeg mon lave?”, så er man velkommen til, at kontakte et bestyrelsesmedlem, som kan fortælle omkring opgaven.

Torsdag d. 16. marts kl. 19.00 i Klubhuset

 Der skal vælges ny formand samt næstformand.

Det er 2 vigtige poster i klubben, og vi håber, at der sidder et medlem, en forælder til et medlem, eller en helt 3., som  kunne have interesse i at melde sig til en af posterne.

Vi har på nuværende tidspunkt desværre ikke nogle emner.

 

 1. Valg af dirigent og 2 stemmetællere

2. Bestyrelsens beretning v/formanden

3. Aflæggelse af revideret årsregnskab v/kassereren

4. Fremlæggelse af budget v/kassereren

5. Behandling af indkomne forslag

6. Valg af medlemmer og suppleanter til bestyrelsen

- Formand

- Næstformand

- Menige medlemmer 

- Suppleanter

7. Eventuelt

43 spillere og trænere har de sidste par dage været et smut i Eskilstrup, hvor der har været afholdt julestævne for U10 samt U12.


Dagene har budt på mange kampe, nogle vundne, nogle uafgjort og nogle tabte, men dagene har også budt på nye venskaber, sjove anderledes oplevelser som skydning, parkour, røre en slange/krokodille/øgle, men mest af alt har de summet af socialt samvær både på de individuelle hold, men også på tværs af køn og alder.
Det har været et par rigtige gode dage, og det er helt sikkert, at de børn der kommer hjem idag, med sikkerhed er møgtrætte.
Turen blev lige sluttet af med et fællesbillede, som I da lige skal præsenteres for, og der var dyb enighed om, at der selvfølgelig skulle et fjollebillede med også.

Så er Borup Håndbold tilbage med en gang forårsbanko, og denne gang er der bestilt ekstra borde, så vi ikke burde løbe tør :-)
Dørene åbnes præcis kl. 13, og det vil ikke være muligt at reservere pladser inden.

 

Borup Håndbold afholdte søndag d. 20. familiebanko i Multihallen med et meget overraskende besøgstal på over 285 besøgende.
 
Det er første gang, at vi har haft så mange deltagere, og det kom også helt bag på os, at så mange ville møde op.
Vi havde lejet borde til 210 deltagere, da vi plejer at have mellem 180 og 200 deltagere, men da det blev ved med at vælte ind med deltagere, måtte vi hente borde fra Cafe og mødelokaler.
Det lykkedes os til sidst, at få skabt bord- og siddepladser til alle, så ingen blev afvist ved døren.
Næste problem var så, at da deltagerantallet var 100 mere end vi plejer, så løb vi desværre hurtigt tør for lodder til det amerikanske lotteri. Det var både ærgerligt for deltagerne, men også for os som klub, da vi kunne have tjent flere penge til ungdomsafdelingen.
Som om det ikke var nok, så gjorde det store deltagerantal også, at vi ved bankostart måtte sende nogle frivillige afsted til Spar, og indkøbe flere forsyninger vi kunne sælge i Cafeen.
Det er helt sikkert, at vi har taget ved lære efter denne dag, og har noteret nogle punkter, som vi i bestyrelsen skal have snakket igennem, inden vi holder banko igen til foråret.
Selvom det var en smule stressende på dagen, og nogle måtte gå forgæves efter lodder, så betegner vi det i Borup Håndbold som en stor succes.
På vegne af Borup Håndbold vil vi gerne sige stort tak til alle fremmødte deltagere, og selvfølgelig vores gode sponsorer:
Matas, Lytje-Kjær Maskinstation, Sportigan Køge, Andersen og Nielsen, Cosy Hair, Byens Bedste Massage, Klinik M, Blomsterhjørnet, Steen Madsen, MC Byg, Spar, Søbogaard, IGS Rådgivende Ingeniører, Flamingo Pizza, Borup Pizzaria, Malerklemmen, Borup Kemi, CHByg, ES Elektrikeren, Kop og Kande, Malerhytten, Bøger og Papir, Baghuset Borup, Partylite, Borup Cykelforretning, Borup Beaty, Borup Auto, sjovogkreativ.dk samt Min Butik med nyt og gammelt.
Vi opfordrer til at støtte vores sponsorer, så de måske også gerne vil være med næste gang.
Sidst men ikke mindst, skal der lyde et kæmpe tak til de frivillige, som har hevet en masse timer ud af kalenderen, for at kunne lave et hyggeligt arrangement for deltagerne, og dermed kunne generere et overskud, som går ubeskåret til foreningens arbejde for børn og unge.
 
Med venlig hilsen og på gensyn til foråret
 
Borup Håndbolds bestyrelse